Denne artikel er skrevet til dig som er administrator. Hvis du er almen bruger, skal du tage fat i din lokale administrator, som kan ændre dit kodeord for dig.
Hvis du som administrator selv har glemt dit kodeord, kan du kontakte vores support på 70 26 88 00 eller kontakt@nhl-data.dk.
Hvordan ændrer jeg en brugers Office 365 e-mail kodeord?
1. Gå til siden portal.microsoftonline.com og log ind med din administratorkonto, således at du har adgang til brugerstyring.
2. Klik på ’Admin’-ikonet som vist på billedet:
3. Du kommer nu ind på administratorsiden. Klik på menupunktet ’Brugere’, og derefter ’Aktive brugere’. Du får nu et overblik over alle aktive brugere, og vælger den bruger som du skal ændre adgangskoden for.
4. Herefter har du mulighed for at ’Nulstille adgangskode’ for brugeren.
5. Vælg ’Auto-generate password’ og hak af i boksen, så brugeren kan ændre kodeordet, efter han eller hun er logget ind med det autogenerede kodeord.
6. Send nu det autogenerede kodeord, ved at sætte flueben i boksen, og indtast brugerens e-mailadresse i det tomme felt. Tryk ’Send email and close’. Personen får nu en e-mail med sit nye kodeord, og kan derefter logge ind.