Hjem | Din IT-afdeling | Microsoft Azure support
Få support på fx dine Microsoft Azure containers eller Azure server-løsning.
Du får en professionel tilgang til din IT-support – uanset om du har en IT-afdeling eller ej.
Og så får du en partner med kompetencer, der spænder fra daglig support til IT-arkitektur.
I stedet for at betale for din support fra sag til sag, så får du hos os en fast pris.
Det gælder både i den daglige IT-support, men også når det kommer til Microsoft Azure support.
Så behøver du ikke tænke på regningen, når du har brug for support på din IT. Men du kan fokusere på at få problemerne løst.
Du skal bare tage stilling til, hvornår du har brug for support plus hvor meget support, du vil have.
Når du har valgt, hvornår du vil have Microsoft Azure support, så overvej, hvor meget support, du har brug for.
Tag endelig fat i os på 70 28 66 00 eller kontakt@nhl-data.dk, hvis du er i tvivl.
Azure Platform Support Standard | Azure Platform Support Business | |
---|---|---|
Pris pr. Azure produkt / komponent pr. md. | fra kr. 199
| fra kr. 399 |
Support | ||
Support på tlf. og e-mail | ||
Fjernsupport og fejlsøgning | ||
Azure problemhåndtering (Incident Management) | 2 timer pr. md. | 4 timer pr. md. |
Eskalering, kunde + DevOps | ||
Platform support | ||
(CLI) Support | ||
Applikation support | Ramme aftales | |
Opdateringsservices | ||
Opdatering af platform | ||
Opdatering af applikation | Ramme aftales | |
Monitorering | ||
Cloud helbred monitorering | ||
Aktiv netværk og platform monitorering | ||
Fejlsøgning i platform logs | ||
Platform performance monitorering (platform, netværk) | ||
Backup monitorering | ||
Antal målepunkter pr. komponent | 2 | 5 |
Aktiv applikation monitorering | Ramme aftales | |
Fejlsøgning i applikations logs | Ramme aftales | |
Applikation performance monitorering | Ramme aftales | |
Azure service | ||
Tilføj ekstra ressourcer | ||
Flytning til/fra miljøer | ||
Tilføj instanser | Ramme aftales | Ramme aftales |
Arkitekturassistance | Aftales pr. projekt | Aftales pr. projekt |
Applikation konfigurationsændringer | Ramme aftales | |
Disaster recovery test | Ramme aftales |
Tag fat i os i dag – så ser vi sammen på, hvordan vi kan hjælpe dig med din IT.
Ring eller send os en besked.
Er du kunde og har brug for support, så ring eller send en mail på support@nhl-data.dk.
Blog & Nyheder
NHL Data ApS
Gammel Køge Landevej 55
2500 Valby
Danmark
Telefon: +45 70 28 66 00
(man-fre kl. 9-16)
CVR: DK25575555