Hjem | Din IT-afdeling | Microsoft Dynamics support
Din Dynamics-løsning er højst sandsynligt et vigtigt værktøj for din virksomhed. Så hvad sker der, hvis den ikke virker som den skal?
Du kan vælge at satse på, at det nok skal gå – eller du kan vælge fast support på din Dynamics-løsning og være på forkant med problemer, som opstår.
Tag fat i os, så tager vi en snak om hvordan vi kan hjælpe dig.
Du får en lige linje til vores Dynamics eksperter, der fx retter fejl, administrerer brugere og sørger for at systemet er opdateret.
Vi sætter overvågning op på din løsning, som opfanger de fejl, du ikke altid opdager lige med det samme.
Har du brug for nye flows eller funktioner er de også klar til at hjælpe.
Og så får du en partner, der kan hjælpe dig med alt fra daglig support til IT-arkitektur.
Lyder det godt? Så tag fat i os med det samme!
I stedet for at betale for din support fra sag til sag, så får du hos os en fast pris hver måned.
Så behøver du ikke overveje, hvad det koster, når du har brug for hjælp til fejl i din Dynamics løsning.
Det eneste, du skal er at vælge, hvornår du har brug for support plus hvor meget support, du vil have.
Når du har valgt, hvornår du vil have Dynamics 365 support, så skal du vælge, hvor meget support, du har brug for. Vi har lavet et overblik her, men vi ved godt, at det ikke er helt ligetil.
Tag endelig fat i os på 70 28 66 00 eller kontakt@nhl-data.dk, hvis du gerne vil tale om, hvad en supportpakke på Dynamics indeholder.
Dynamics 365 Support Standard | Dynamics 365 Support Business | |
---|---|---|
Pris pr. Dynamics app / komponent pr. md. | kr. 199
| kr. 399 |
Support | ||
Support på tlf. og e-mail | ||
Fjernsupport og fejlsøgning | ||
Eskalering til Microsoft | 1 time pr. md. | 2 timer pr. md. |
Dynamics 365 problemhåndtering (Incident Management) | 1 time pr. md. | 2 timer pr. md. |
Eskalering, kunde + DevOps | ||
Platform support | ||
Applikation support | Ramme aftales | |
Opdateringsservices | ||
Opdatering af platform | ||
Opdatering af applikation | Ramme aftales | |
Monitorering | ||
Cloud helbred monitorering | ||
Analyser på tenant | ||
Fejlsøgning i platform logs | ||
Overvågning af Platform performance | ||
Overvågning af Cloud Flows | 5 flows | 10 flows |
Overvågning af plugins | 5 plugin steps | 10 plugin steps |
Azure Application Insights på Dynamics | Ramme aftales | |
Dynamics 365 service | ||
Tilføj ekstra ressourcer | ||
Licensjusteringer | ||
Oprettelse af miljøer | ||
Kopiering af miljøer | ||
Systemgennemgang (optimering, vedligehold osv.) | Ramme aftales | Årlig |
Disaster recovery test | Ramme aftales |
Tilpas standarder eller byg dine egne løsninger. Brug Power Platformen til at digitalisere din forretning.
Tag fat i os i dag – så ser vi sammen på, hvordan vi kan hjælpe dig med din IT.
Ring eller send os en besked.
Er du kunde og har brug for support, så ring eller send en mail på support@nhl-data.dk.
Blog & Nyheder
NHL Data ApS
Gammel Køge Landevej 55
2500 Valby
Danmark
Telefon: +45 70 28 66 00
(man-fre kl. 9-16)
CVR: DK25575555