Overvejer du en Office 365-løsning til din virksomhed? Der kan være mange fordele ved at overgå til Office 365, og i denne blogartikel kommer vi med 5 gode grunde til hvorfor.
Office 365 nu er en del af Microsoft 365, men fordelene for Office 365 er der stadig.
Se, hvad du får ekstra med Microsoft 365.
1. Altid tilgængeligt – uanset hvor og på hvilken enhed
Fleksible arbejdstider og hjemmearbejde bliver stadig mere almindeligt. Hvis dette også gælder for dig og dine kollegaer, så er Office 365 en god løsning.
Med Office 365 har du nemlig adgang til dine programmer og dokumenter – uanset om du sidder hjemme eller på kontoret, og uanset fra hvilken enhed du benytter (computer, smartphone eller tablet).
Fordi det hele ligger i skyen, er dine enheder altid fuldt synkroniseret. Det betyder blandt andet, at du kan påbegynde et PowerPoint-dokument på din arbejdscomputer, og færdiggøre det hjemmefra på din mobil.
På den måde har du altid din kalender, dokumenter og e-mails lige ved hånden. Dette giver derfor en enorm fleksibilitet og frihed i forhold til tilrettelæggelsen af din arbejdsdag.
2. Altid opdaterede programmer med Office 365
Hvis du indtil nu har betalt for den traditionelle Office-pakke, så ved du også, at man med jævne mellemrum skal investere i en nyere version.
Dette undgår du, med de Office 365-planer der indeholder skrivebordsversionerne af Office-programmerne. F.eks. med Office 365 Business Premium. Her abonnerer du altid på de nyeste versioner af Word, Excel, PowerPoint m.m.
På den måde slipper du for at holde øje med, hvornår dine Office-programmer skal opdateres.
Udover de kendte Office-programmer, får du også andre smarte værktøjer med. Blandt andet SharePoint, OneNote og Skype for Business. Du får også en professionel mailløsning med Outlook, hvor der bla. er mulighed for kalenderdeling og mødeindkaldelse.
3. En Office 365-løsning til ethvert behov
Hver virksomhed og medarbejder har deres behov. Derfor har Microsoft Office mange forskellige planer at vælge imellem, således at I kun betaler for det I har brug for. Man betaler per licens, hvilket betyder at hver medarbejder betaler en fast månedlig pris.
Derfor kan I også nemt justere priserne, hvis antallet af medarbejdere i virksomheden ændrer sig. Det tager i øvrigt kun ganske få minutter at oprette en ny medarbejder som bruger med mailkonto og personligt OneDrive.
4. Minimér risikoen for at miste data
Hver gang du har dokumenter, mails eller lignende gemt lokalt, øger du risikoen for at miste data. F.eks. hvis der opstår brand, eller hvis din computer bliver stjålet.
Dette undgår du med Office 365, hvor du har dine ting liggende online, eller ’i skyen’ så at sige. Du er også automatisk beskyttet mod spam og phishing.
5. Mulighed for at sende ’sikre’ mails
Hvis du eller andre i virksomheden sender personfølsomme data via e-mails, bør du sende det via sikker mail, således at det ikke havner i de forkerte hænder.
Dette er muligt i nogle af Office 365-planerne, og kan alternativt også tilkøbes til de planer, hvor det ikke automatisk hører med.
Hvis du vil læse mere om sikker mail og kryptering, kan du læse vores blogindlæg om ‘E-mailkryptering’.
Hvorfor købe Office 365 gennem NHL Data?
- Vi er Silver Cloud Productivity partner hos Microsoft, hvilket betyder at vi er anerkendt til at levere og servicere produkterne af Microsoft.
- Vi leverer til samme pris, som hvis du købte gennem Microsoft, men med NHL Data som supportled, så du altid kan ringe ind, hvis du har spørgsmål. Du har også mulighed for f.eks. at tilkøbe hjælp til opsætning. Vi er ved telefonen alle hverdage kl. 9-16 på telefon 70 28 66 00.
- Vi sørger for, at jeres licenser automatisk bliver fornyet, og sender jer en samlet faktura for jeres licenser samt eventuelle andre ydelser, vi leverer til jer.
- Det er nemt at få valgt en forkert pakke. Derfor hjælper vi dig gerne med at vælge den pakke, der giver mest mening i forhold til dine og virksomhedens behov.
Kontakt os i dag på 70 28 66 00 eller kontakt@nhl-data.dk, så tager vi en snak om mulighederne.